Everyday things in use

Play 24 – niezrozumiały komunikat o błędzie.

Posted in usability by Marcin Szuba on 4 Maj 2010

Chciałem dzisiaj (godz 22:43) sprawdzić stan faktur na Play 24 i oto jaki komunikat mi się pojawił:

Komunikat błędu przy próbie zalogowania do konta.

Następnie przekierowało mnie do strony głównej.

Pytanie co oznacza komunikat „Could not parse the SSO request” ?? Co to jest SSO? czemu przekierowuje mnie do strony głównej?

a można byłoby tak: „Przepraszamy w chwili obecnej serwis jest niedostępny. Prosimy spróbować póżńiej (podaj godzinę), Zostaniesz przeniesiony na stronę główną.”

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. czajka84 said, on 4 Maj 2010 at 21:08

    ja mam właśnie to samo. Chciałam dokupić pakiet dodatkowy on line i CIACH ten sam komunikat. Nie mogę się nawet zalogować i do szału mnie to doprowadza bo internet mi prawie nie „CHODZI” Ostatni raz play, nie zamierzam przedłuzać umowy bo wiecznie coś nie działa. MASAKRA

  2. Bartholomew Warren said, on 13 Czerwiec 2010 at 07:54

    ja mam właśnie to samo. Chciałam dokupić pakiet dodatkowy on line i CIACH ten sam komunikat. Nie mogę się nawet zalogować i do szału mnie to doprowadza bo internet mi prawie nie “CHODZI” Ostatni raz play, nie zamierzam przedłuzać umowy bo wiecznie coś nie działa. MASAKRA
    +1


Skomentuj

